Δημοψήφισμα 2004 για το Σχέδιο Ανάν. Συγκριτικά με το σημερινό

Δεν ξέρω αν η Ενωμένη Ευρώπη έχει πρόθεση και σχέδιο υποδούλωσης του Ελληνικού λαού κάτω από την ομπρέλα του ωμού καπιταλισμού που ζούμε στις μέρες μας (που καλώς ή κακώς αποτελεί μια αδιάψευστη πραγματικότητα) Δεν ξέρω αν ο EFSM (Ευρωπαικός οικονομικός μηχανισμός σταθερότητας) έχει εκπονήσει ένα πλάνο τοκογλυφίας και ανεξέλεγχτου δανεισμού στους Εν Ελλάδι Έλληνες που τους σπρώχνει στην υπανάπτυξη και στην εξάρτηση. Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν όλα αυτά είναι ένα κυβερνητικό θέατρο του παραλόγου και αίσχατη μορφή λαικισμού υπό τον μανδύα της Ευρωπαικής σωτηρίας των λαών από ένα οικονομικό τερατώδες προτεκτοράτο που τόσο πολύ πια νοιάζει το κυβερνών κόμμα, λες και ο υλικός ευδαιμονισμός που απολαμβάνουμε από το δυτικό πολιτισμό είναι προιόν λιτότητας και κομμουνιστικών μανιφέστων. Πέρα απ' αυτούς τους συλλογισμούς, είναι αδιανόητο κανείς να πιστεύει ότι Δημοσιονομικής φύσεως δημοψηφίσματα, όπως το σημερινό, μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά με δημοψηφίσματα Εθνικού τύπου, που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εδαφική ακεραιότητα, την ιθαγένεια και τη διεθνή προσωπικότητα μιας χώρας. Η Ελλάδα μας είτε αρνηθεί την ύπαρξη της στην Ε.Ε. είτε όχι το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει φτιαχτεί από ''σκληρό μέταλλο'' με ευσεβής ταυτότητα και θα επιβιώσει έτσι όπως το κάνει μοναδικά διαμέσου των αιώνων. Δε χάνεται από το χάρτη, εν αντιθέσι με το πολυβασανισμένο νησί μας που το Σχέδιο Ανάν αποσκοπούσε σ'αυτό ακριβώς, να το τουρκοποιήσει και να το εθνονοθεύσει μεθοδικά, με πολλές δήθεν ''προοδευτικές φωνές'' του τόπου να το υποστηρίζουν με θέρμη. 
Κάτι που άλλοστε πράττουν και σήμερα, με πολλούς πολιτικούς του Δημοκρατικού συναγερμού να το εξήρουν, όπως και το κοινό ανακοινωθέν του ηγέτη τους Νίκου Αναστασιάδη, που είναι γεμάτο ασάφειες και υποχωρήσεις σε κέρια σημεία και διακυβεύματα του κυπριακού προβλήματος. Για να μην αναφέρω τα δήθεν μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης και τις διακοινωτικές επισκέψεις θεάτρων που προσπαθούν να αποπροσαντολίσουν τον αμόρφωτο κόσμο που δεν ξέρει τη γεωστρατηγική διαπραγματευτική δύναμη της Τουρκίας. Όλα βέβαια πλασαρισμένα υπό τον φόβο της παραμονής του στάτους κβο και της ειρηνοποίησης του νησιού. Και να ταν μόνο αυτό; Η κοινή συνεισταμένη στο Κυπριακό ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ δε μου προκαλεί καμοία μα καμοία έκπληξη αφού και οι δύο είναι λάτρεις της επαναπροσέγγισης ανευ όρων, με πολλές ιστορικές στρεβλώσεις όπως η Τουρκοκυπριακή ανταρσία του 1964 που την ονόμασαν διακοινωτικές διαταραχές, μετατοπίζοντας και σήμερα το Κυπριακό από θέμα εισβολής-κατοχής σε διακοινωτικό ζήτημα.
Πιο κάτω παραθέτω ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν που κλήθηκε ίσως ο καλύτερος Κύπριος πολιτικός στην Κυπριακή ιστορία- Τάσσος Παπαδόπουλος να το διαπραγματευτεί αν και ήταν ένα σχέδιο που η μοναδική του χρησιμότητα ήταν για να μας ζεσταίνει τις κρύες νύχτες του χειμώνα ως παρανάλωμα του πυρός. Το δημοψήφισμα έλαβε χώρα στις 24 Απριλίου 2004 και 76% των Έλλην Κυπρίων έδωσε ένα γερό μάθημα στους προωθητές της Τουρκοποίησης και της εθνοκάθαρσης της Κύπρου. Οι πιο κάτω ειδεχθείς πρόνοιες πρωσυπογράφτηκαν αρνητικά και από το σύμβουλο του Παπαδόπουλου δρ. Νίκο Λυγερό, ενα από τους πιο ευφυείς ανθρώπους στο κόσμο με δείκτη νοημοσύνης απλησίαστο για πολλούς από τους πολιτικούς μας.

1. Δεν υπάρχει πλειονότητα ή μειονότητα όλα είναι ισότιμα.(Σελίδα 3 Άρθρο iii)

2. Μας αναγκάζουν να υποστηρίξουμε την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρώπη. (Σελίδα 3, Άρθρο 1.5)

3. Μετά από 19 χρόνια δεν θα υπάρχει έλεγχος των εποίκων. (Σελίδα 4, Άρθρο 5)

4. Οι Ελληνοκύπριοι υπό τουρκοκυπριακή διοίκηση δεν θα έχουν πολιτικά δικαιώματα (Σελίδα 5, Άρθρο 4.2)

5. Για κάθε απόφαση της Βουλής χρειαζόμαστε την πλειοψηφία των Τουρκοκυπρίων (Σελίδα 5, Άρθρο 5.1)

6. Δεν ψηφίζουμε άμεσα τον Πρόεδρο (Σελίδα 5, Άρθρο Α5.1.δ)

7. Δεν υπάρχει ημερομηνία τελικής αποχώρησης του κατοχικού στρατού! (Σελίδα 6, Άρθρο 8 β)

8. Το νέο κράτος θα έχει άλλη σημαία και άλλο ύμνο! (Σελίδα 11 Προσάρτημα Ι, Άρθρα 8.2 και 8.3)

9. Η Τουρκική γλώσσα θα είναι επίσημη και υποχρεωτική γλώσσα για όλους τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (γυμνασίου και λυκείου) (Σελίδα 11 Προσάρτημα Ι Άρθρο 9.1 και Σελίδα 25 Άρθρο 50)

10. Το σχέδιο επαναλαμβάνει σημεία της Γ’ Βιέννης που δεν τηρήθηκαν (Σελίδα 12 Προσάρτημα ΙΙΙ Άρθρο 11.5)

11. Μέχρι την υποθετική ένταξη της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η Κύπρος δεν θα διαθέτει το έδαφός της για διεθνές στρατιωτικές επιχειρήσεις.(σελίδα 26 Άρθρο53)

12. Το σχέδιο εφαρμόζει τις πρόνοιες των ψευδοδικαστηρίων. (Σελίδα 36 ΤΑ Άρθρο 8)

13. Ο πρόσφυγας έχει δικαίωμα να πουλήσει το δικαίωμα αποκατάστασης ή να το ανταλλάξει ή να λάβει αποζημίωσης. (Σελίδα 38 Άρθρο 16)

14. Με το μορατόριουμ καμία αποκατάσταση δεν μπορεί να γίνει πριν τρία χρόνια.(Σελίδα 39 Άρθρο 17 α και β)

15. «Τα γεγονότα της περιόδου μεταξύ 1963 και 1974 δεν συνέβησαν » (Σελίδα 41 Παρατήρηση 28)

16. Η οριστική αποζημίωση αν γίνει θα γίνει σε 25 χρόνια. (Σελίδα 52 Άρθρο 18.5)

17. Το Ερώτημα του Δημοψηφίσματος: «Εγκρίνετε την Θεμελιώδη Συμφωνία με όλα τα Προσαρτήματά της καθώς και το σύνταγμα της Ελληνοκυπριακής/Τουρκοκυπριακής πολιτείας και τις διατάξεις σχετικά με τους νόμους του που θα ισχύουν, για να δημιουργήσουν μια νέα τάξη πραγμάτων στην οποία η Κύπρος θα προσχωρήσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση ενωμένη;» (Σελίδα 59 Άρθρο 1)

18. Το Ηνωμένο Βασίλειο θα συνεχίσει να απολαύει πλήρως και ανεμπόδιστα πρόσβασης για οποιοδήποτε σκοπό στα ύδατα μεταξύ των υδάτων τα οποία η Ενωμένη Κυπριακή Δημοκρατία δεν θα διεκδικήσει που εφάπτονται στο ανατολικό μέρος της περιοχής της Κυρίαρχης Βάσης Δεκέλειας που ενώνεται με την θάλασσα και τα ύδατα τα οποία η Ενωμένη Κυπριακή Δημοκρατία δεν θα διεκδικήσει που εφάπτονται στο δυτικό μέρος της περιοχής της Κυρίαρχης Βάσης Δεκέλειας που ενώνεται με την θάλασσα. (Σελίδα 64 Άρθρα 5.1 και 5.3)

19. Όχι μόνο η Αγγλία διατηρεί τις βάσεις της αλλά επεκτείνεται και στα εφαπτόμενα ύδατα. (Σελίδα 65 Άρθρα 6 και 7)

20. Μετά από άδεια 72 ωρών η Τουρκία θα μπορεί να κάνει στρατιωτικές ασκήσεις στο ελληνικό μέρος. (Σελίδα 69, Άρθρο 6)
Πηγή των 20 κρίσιμων σημείων: https://nikos-lygeros-poihsh.blogspot.gr/2014/12/krisima-shmeia-tou-sxediou.html